بررسی پاور بانک هوکو Hoco J17A با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک یا شارژر گوشی همراه از جمله لوازمی است که هر روز در طرح و مدل های مختلف روانه بازار می شوند. البته که بسیار هم کاربردی هستند دلیل آن هم افزایش مصرف گوشی های موبایل است.

در این مطلب به بررسی پاوربانک هوکو مدل Hoco J17A می پردازیم. این پاور بانک 10000 میلی آمپر ظرفیت دارد و با موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی سازگار است. نقد و بررسی این کالا را از سایت ایده برتر و سایت دیجی کالا انتخاب کرده ایم که گوشه ای محتوای آنها را مقایسه می کنیم:

 

دیجی کالا:

امروزه به دلیل گسترش استفاده از گجت ها و دستگاه های الکترونیکی و نیاز فراوان آن ها به شارژر در طول روز و عدم دسترسی به برق در بیشتر مواقع ، نیاز به داشتن پاوربانک برای هر شخص حس می شود. پیشنهاد هوکو برای شما خرید پاوربانک J17A هوکو می باشد که به دلیل داشتن باتری لیتیوم پلیمری و با ظرفیت 10000 میلی آمپر دستگاهای شما را از جمله: تلفن همراه،دوربین،هدست و… را در روز، چندین بار شارژ می کند و طراحی نمایشگر LED بر روی آن میزان مصرف باتری را نشان می دهد. همچنین وزن کم پاوربانک J17A هوکو شما را قادر خواهد ساخت که همه جا از جمله در سفر ، بیرون از منزل ، در محل کار و دیگر مکان ها … آن را با خود داشته باشید.پاوربانک J17A هوکو از جنس آلیاژآلومینیوم+ PC می باشد که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.از ویژگی قابل توجه پاوربانک J17A هوکو می توان به داشتن 2 خروجی USB اشاره کرد که همزمان دو دستگاه را با جریان 2.1 آمپر شارژ می کند. اگر به دنبال خرید یک پاوربانک خاص و با کیفیت هستید پاوربانک J17A هوکو را از دست ندهید. طراحی منحصر به فرد این پاوربانک و TUCH بودن آن بیشتر ویژه بانوان خوش سلیقه می باشد. جالب است بدانید ویژگی های چندگانه و جذاب پاوربانک J17A هوکو با قیمت مناسب آن به محبوبیت خاصی در بین افراد دست یافته است.
برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.
ایده برتر:

ظرفیت پاوربانک هوکو J17A برابر با 10 هزار میلی آمپر ساعت است که برای مصارف معمولی کاملاً مناسب می باشد. این میزان ظرفیت برای حدود 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته این میزان دفعات شارژ رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد!

با استفاده از پاور بانک هوکو Hoco J17A با ظرفیت 10000 میلی آمپر دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نخواهید بود و می توانید با خیالی راحت به کارهای روزمره تان برسید! این پاوربانک با قابلیت هایی مانند امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان، سازگاری با انواع گوشی های موبایل و سرعت مطلوب در شارژدهی انتظارات شما را به خوبی از یک پاور بانک کارآمد برآورده می کند.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 5 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی